Alla inlägg under december 2014

Av varlangtanefterdig - 15 december 2014 10:45

Jag inser att det blir färre och färre inlägg, och jag känner att tiden bara springer iväg. Snart en hel månad sedan jag skrev sist.


Efter VUL har dagarna, och veckorna, gått. Vi är nu i vecka 12, går in i 13 imorgon. Snart är de kritiska veckorna över och förhoppningsvis börjar jag må lite bättre snart också. Jag kräks inte, men smått illamående, huvudvärk och trötthet följer med mig hela tiden. Och jag känner mig lite hormon-låg och är ganska lättirriterad. Det sägs  ju att det brukar lägga sig runt dessa veckorna, när moderkakan helt tar över "försörjningen". :)


I torsdags, 11/12 var det dags för andra BM-besöket. Andreas var ledig från skolan, så han följde med. Lite blodprov, blodtryck och allmäna kontroller gjordes. Sedan gav vi oss på ett försök att lyssna på hjärtat, och det gick! Hon hittade den lilla krabaten nästan direkt och vi fick för första gången HÖRA hjärtslagen. Helt galet. Såå härligt! På VUL fick vi ju se den lille och se hjärtat slå, men inte höra. Det var helt fantastiskt att nu få höra det också.


Jag börjar få mage, redan. Ganska mysigt faktiskt. Nu längtar jag sååå tills jag börjar känna någonting där inne :D



En stor kram till er alla som kämpar där ute! Jag håller alla tummar och tår för er, och hoppas att det är er tur nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards